Co sprawia, że reklama jest skuteczna?

Dlaczego więc chcemy oglądać reklamy? Najprościej mówiąc, są one rozrywkowe. Niektóre reklamy są zabawne, inne są szokujące, niektóre są smutne, a inne głupie. Wszystkie one zapewniają chwilowe odwrócenie uwagi od naszego codziennego życia. Reklamodawcy wiedzą o tym, więc wykorzystują swoje umiejętności, aby stworzyć reklamy, które sprawiają, że zapominamy o tym, że jesteśmy sprzedawani coś w pierwszej kolejności.

„Sell the sizzle, nie steak” to przysłowie, które dobrze oddaje tę ideę. Nie chodzi o to, co sprzedajesz; chodzi o to, jak to sprzedajesz. A jeśli robisz swoją pracę dobrze, to działa za każdym razem – nawet jeśli sprzedajesz coś, co wiesz, że nikt nie chce kupić. Sztuką jest, aby ludzie myślą, że chcą tego, co sprzedajesz, zanim jeszcze zdadzą sobie sprawę, co jest dlaczego reklamodawcy oddać darmowe próbki w sklepach spożywczych i zostawić ulotki w skrzynkach pocztowych. Chcą, aby ludzie wiedzieli, że ich produkt jest tam i dostępne bez konieczności płacenia z góry. W rzeczywistości, jeśli dostać ktoś faktycznie podjąć działania na ich produkt, to już zainwestował pieniądze w coraz je hakowane na nim przed płacą grosza, co zwiększa prawdopodobieństwo, że będą one wrócić na więcej później w dół drogi.

Więcej na: adverther.pl